Tvungen salg? Er det muligt?

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Tvungen salg? Er det muligt?

Indlægaf Colaholic » 7/02/2015 20:11

Hej

Vi er 3 andelshavere i bestyrelsen. De 2 af dem er meget interesseret i at sælge deres andele og komme videre så de snakker om at sælge alle 3 andele til en investor. Jeg er ikke interesseret i at sælge. Der står så i vedtægterne at 2/3 af bestyrelsen kan bestemme om et salg kan ske og sådan som jeg læser det så kan de 2 bestemme over min andel ang. salg. Er det rigtigt?

Hvis ja…. Bestemmer de så også prisen på de 3 andele? Kan de acceptere et hvert bud fra investor så de kan komme væk?

Har jeg nogen rettigheder overhovedet?

Kan de også fastsætte boligydelsen per måned? Hæve/sænke efter behov bare de er enige?
Colaholic
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7/02/2015 20:04

Re: Tvungen salg? Er det muligt?

Indlægaf molan » 18/02/2015 10:55

Det spørgsmål skal undersøges af en advokat, så kontant en advokat og få konkret professionel rådgivning.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron