Jeg er et af 5 nye bestyrelsesmedlemmer/en helt ny bestyrelse. Foreningens administrator var ikke glad for at samarbejdet med "den gamle" ophørte og havde svært med at acceptere at vi stillede krav om dit & dat med henvisning til at vedtægterne skulle overholdes. Som bestyrelse fik vi også adgang til arkiverne og kunne dokumentere at foreningen blandt andet havde lidt store tab i de ti år der havde været samarbejde mellem den gamle (og samme) bestyrelse og administrator. Derfor holdt vi ekstraordinær gf og fik ny administrator.
I forløbet optil var administrator meget utilfredse (og måske lidt nervøse ;)
De sendte et brev til samtlige andelshavere/75 personer med injurierende påstande direkte myntet på min person. Det synes vi var lige groft nok og det fik store negative konsekvenser for både foreningen og mig personligt.
Administrationen var af den opfattelse at det var mig der egenrådigt ønskede at de varetog administrationen med ansvar og professionelt, på trods af at hele bestyrelsen altid har været enige og underskrevet alt i enighed.
Jeg vil derfor gerne føre en injuriesag på administrationen på grund af krænkelserne. jeg har allerede orienteret ejendomsforeningen danmark om hvordan et af deres medlemmer håndterer et samarbejdsophør.
Er der nogle her i debatten der har et bud på hvordan man gør? advokat osv. og eventuelt hvem? Måske har nogle stået i en lignende situation?
Hilsen Salmaj