vedligeholdelsesansvar ved funktionærbolig

Om etablering, salgsværdi, lovlighed og dokumentation.

vedligeholdelsesansvar ved funktionærbolig

Indlægaf m_hansen20 » 30/01/2006 20:08

Jeg er ansat som vicevært i en mindre forening hvor jeg bor i en tilknyttet funktionærbolig. Der står ikke noget i min kontrakt vedr. vedligeholdelse. Da jeg flyttede ind i lejligheden for 5 1/2 år siden, fik jeg betalt en gang maling til lejligheden. Der er opstillet en brusekabine, som er betalt af tidligere vicevært og toilet på bagtrappe. Køkkenet er det originale fra 1930'erne og meget nedslidt. Derudover er der ikke isoleret mellem vinduer og køkkenskabe, hvilket jeg tror har medført meget fugt og dermed skimmelsvamp bla. i mine køkkenskabe og ellers ved vinduespartierne.
Mit spørgsmål går på, om det er mig som skal betale evt. nedrivning og isolering. Jeg mener jo umiddelbart at det er andelsforeningen som har ansvaret for denne vedligeholdelsespligt, da jeg jo bare er ansat.
Er der nogen der ved det??
Mvh
Mette
m_hansen20
Novice
Novice
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 26/05/2004 15:07
Geografisk sted: København, Østerbro

Tilbage til Forbedringer og løsøre i lejligheden

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron