ang. klager

Om husorden, vedtægter og vedtægtsbestemmelser som ikke er omtalt i en anden tråd

ang. klager

Indlægaf karina » 23/04/2006 11:14

jeg har fået 2 klager mens jeg har boet i denne forening over støj fra min hund. På 2½ år.
Den sidste fik jeg så her for 1 mdr. siden om at støjen skulle forsvinde helt inden 14 dage ellers blev jeg eksluderet. Jeg kunne så skrive et brev ang. mine meninger om det hvilket jeg så gjorde og skrev bla. at hunden havde haft besøg af en adfærdsbehandler nu og at dem som var mine naboer ikke har hørt hunden larme. Og jeg stillede krav om at se kopi af klagen så jeg kunne se hvor den klage kom fra. Det er så over 14 dagen siden nu og har ikke fået noget svar overhovedet hverken på brevet eller på klagen.
Hvad skal jeg stille op nu?
Jeg føler jeg hverken er købt eller solgt og det påvirker mit liv meget nu.
Jeg kan heller ikke se hvordan de skal "måle" om min hund larmer da det kan være nogen som bare er ude på at få mig ud af foreningen som har sendt den måske?
Jeg har en advokat men ham svare de heller ikke?
HVordan skal jeg forholde mig? Skal jeg bare gå og vente?
HÅber på hjælp.
karina
Novice på vej frem
Novice på vej frem
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: 13/11/2005 11:52

Ang. klager

Indlægaf KKK » 23/04/2006 12:53

Hej Karina

Jeg har haft hunde i mange år og kan fortælle dig at jeg selv var nervøs for støj fra min hund. Jeg optog på kassettebånd når jeg forlod lejligheden, for at kunne registrere om min hund havde støjet. Og samtidig havde jeg så bevis for om min hund havde støjet eller ej.

Med venlig hilsen
kkk :smile21:
KKK
Novice
Novice
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 3/03/2004 15:03

Indlægaf karina » 23/04/2006 17:16

hej tak for svar. Jeg er ikke så meget int. i om han larmer men mere i hvor længe jeg skal gå og vente på svar på om jeg må se kopi af klagen og om jeg får svar på mit brev eller hvorledes bare et svar på hvad der sker nu! Jeg synes da jeg har krav på et svar eller om sagen bare hænger over mit hoved fremover nu.
karina
Novice på vej frem
Novice på vej frem
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: 13/11/2005 11:52

Indlægaf zuma » 24/04/2006 08:53

Bolden er så at sige på deres side, så de må jo svare, før sagen kan komme videre. Du bør i hvert fald have lejlighed til at se klagen, således at du kan kommentere på den, ellers ved du jo ret beset ikke, hvad der klages over.
zuma
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 11/06/2004 15:44

Indlægaf karina » 26/06/2006 18:42

hej
bolden er stadig hos foreningn og jeg kan ikke kom videre andet end høre på folk som chikarere mig og truer med at ringe og klage så vi bliver smidt ud! Jeg har ikke råd til advokat desværre! Ved ikke hva jeg skal gøre pr've at bytte min bolig men har ikke mødt nogen som vil bytte i en anden forening endnu!
karina
Novice på vej frem
Novice på vej frem
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: 13/11/2005 11:52

Indlægaf zuma » 27/06/2006 08:15

Hej Karina

Send du sagen ind til mig, når det bliver aktuelt, så vil jeg kigge på den (gratis) og eventuelt søge fri proces, hvis du ellers opfylder betingelserne, så kan sagen køres uden omkostning for dig.
zuma
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 11/06/2004 15:44

Indlægaf karina » 27/06/2006 15:17

tusinde tak, ligenu har jeg afl. et brev til bestyrelsen, men mener jo at jeg bliver chikaneret fordi de gerne vil have mig ud af forening fordi jeg har en hund hvilket man gerne må! men hvor kan jeg skrive hen har du en mail?
karina
Novice på vej frem
Novice på vej frem
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: 13/11/2005 11:52

Indlægaf zuma » 27/06/2006 20:22

arbejdsmailen er kqk@korpela.dk
zuma
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 11/06/2004 15:44


Tilbage til Vedtægter og husorden

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron