Billigere end andel

Om værdien af andelen i foreningens formue, lovens 4 værdiberegningsmetoder.

Billigere end andel

Indlægaf ssnougie » 30/09/2007 18:59

Børsen har en fin artikel....

http://borsen.dk/bolig/nyhed/117097/
ssnougie
Novice
Novice
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 16/03/2007 11:03

Indlægaf AB KBH 2100 » 1/10/2007 12:12

Endelig kunne man sige, er der nogle journalister i pressen, der gider at sætte sig ind i tingene og som forstår, hvordan tingene hænger sammen.

Men det er vel ikke underligt, når tidligere undersøgelser har vist, at langt hovedparten på journalist højskolerne traditionelt har stemt til venstre for midten og at det nu er første gang at de har en årgang derinde, der er lidt mere midtersøgende :smile2:
AB KBH 2100
Ekspert
Ekspert
 
Indlæg: 144
Tilmeldt: 19/01/2006 16:37
Geografisk sted: Østerbro

Indlægaf Christian21 » 1/10/2007 17:14

Det var da ved gud en intelligent kommentar!

Bare til en orientering er det ikke alle herinde der mener, at højrefløjen i dansk politik er guds gave til befolkningen, eller for den sags skyld andelshaverne.
Hvad angår jounalister, gør det dem i mine øjne bestemt ikke dårligere at de de "stemmer til venstre for midten". Enig at de dog til tider godt kunne tåle at undersøge tingene lidt inden de skrev en artikel. Men det er vist mest "tidsånden" der kræver de dragene overskrifter, og dermed er de ynkelige konklusioner ligesom krævet for at retfædiggøre overskriften......

Blev bare lidt træt af alt det højre-venstre-halløj.

Mvh.
Christian
Christian21
Novice
Novice
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 30/10/2006 14:23

Indlægaf Christian21 » 1/10/2007 17:15

og ja, god artikel. I al sin banalitet.
Christian21
Novice
Novice
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 30/10/2006 14:23

Indlægaf AB KBH 2100 » 1/10/2007 21:06

Christian21 skrev:Bare til en orientering er det ikke alle herinde der mener, at højrefløjen i dansk politik er guds gave til befolkningen


Bare til orientering. læs mine tidligere indlæg. Jeg er for en boligform med fællesskab. Jeg undres bare over, hvor mange folk der ikke gider at sætte sig ind i tingene, hvilket tilsyneladende skyldes at store dele af den samlede presse fra Information til Jyllandsposten tilsyneladende i den grad serverer de færdigsmurte politiske holdninger, som ABF serverer uden at forholde sig kritisk og sætte sig ind i tingene. Det er ikke underligt for mig at det er netop Børsen, som artiklen skal komme fra når den endelig kommer.
AB KBH 2100
Ekspert
Ekspert
 
Indlæg: 144
Tilmeldt: 19/01/2006 16:37
Geografisk sted: Østerbro

Indlægaf Peter » 2/10/2007 00:34

Christian21 skrev:Bare til en orientering er det ikke alle herinde der mener, at højrefløjen i dansk politik er guds gave til befolkningen, eller for den sags skyld andelshaverne.

Nu er "højrefløjen" jo en underlig blanding, lige fra underkuede liberalister til fremmedskeptiske socialdemokrater i DF.

Den nylige regeringsrokade er i øvrigt ikke godt nyt for andelshaverne.

De Konservatives tidligere boligordfører, advokat Jakob Axel Nielsen var en af de meget få i Folketinget, der havde reel indsigt i andelsboligers økonomi.

Nu er Jakob Axel Nielsen desværre (for os) blevet forfremmet til transportminister.

Som ny boligordfører har Konservative valgt den sønderjyske politibetjent Allan Niebuhr. Jeg kender ikke manden, men det ville overraske mig, hvis han har samme indsigt som Jakob Axel Nielsen.


Men ja, artiklen fra Børsen (om "undersøgelsen" i Penge & Privatøkonomi) er en glædelig overraskelse! :smile10:
Peter
AndelsGuru
AndelsGuru
 
Indlæg: 328
Tilmeldt: 15/02/2005 13:20


Tilbage til Andelsværdi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster