Atenneforeing kræver penge for nybebor nedgradre tv pakke

Om etablering og drift af fælles internet, telefoncentral og TV-net i andelsboligforeninger.

Atenneforeing kræver penge for nybebor nedgradre tv pakke

Indlægaf Mollej » 8/01/2013 16:47

Hej jeg er studerne og skal flytte i en lejlighed i Horsens. De er automatisk medlem af Horsens Antenneforeing. Jeg ringede og hørte om prisen, De sagde at fordi hende der havde boet der før har haft stor pakke skal jeg betale 485 kr for at en mand sætter mig ned til mellemste pakke. Det syntes jeg ikke kan være rigtig som ny lejer skal jeg da ikke hæfte mig på at hende før havde stor pakke og i realatiten kan jeg ikke vide om det bare er for at få penge ud af mig . Kan Antenneforeingen godt kræve pengene for mig når jeg først flytter ind til Febuar og idag har haft ringet for at sige jeg skal have den mellem pakke . Jeg har sku ikke råd til den store og heller ikke at betale for at få den sat ned fordi hende før har haft den store pakke tv
Mollej
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 8/01/2013 16:42

Re: Atenneforeing kræver penge for nybebor nedgradre tv pakk

Indlægaf molan » 7/02/2013 12:08

Mollej skrev:Hej jeg er studerne og skal flytte i en lejlighed i Horsens. De er automatisk medlem af Horsens Antenneforeing. Jeg ringede og hørte om prisen, De sagde at fordi hende der havde boet der før har haft stor pakke skal jeg betale 485 kr for at en mand sætter mig ned til mellemste pakke. Det syntes jeg ikke kan være rigtig som ny lejer skal jeg da ikke hæfte mig på at hende før havde stor pakke og i realatiten kan jeg ikke vide om det bare er for at få penge ud af mig . Kan Antenneforeingen godt kræve pengene for mig når jeg først flytter ind til Febuar og idag har haft ringet for at sige jeg skal have den mellem pakke . Jeg har sku ikke råd til den store og heller ikke at betale for at få den sat ned fordi hende før har haft den store pakke tv


Det afhæger af hvad std. aftale er, hvis stor pakke er std. så ja eller nej.

Da jeg flyttede ind hvor jeg bor nu, fik jeg ganske vist 1 måneds gratis stort pakke af Yousee (for at lokke mig til at bestille en stor pakke), efter den måned fik jeg hvad std. aftale var nemlig en basis pakke.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Fælles netværk

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron